Gamescom 2013 (Part 2)

28.08.2013 11:42

Battlefield 4 príde s desiatimi mapami

Určite je všetkým jasné,že hneď po vydaní Battlefieldu 4 príde množstvo DLC (stiahnutelný obsah,niekedy zpoplatnený),ale EA nám prisľúbilo,že aj originálne balenie Battlefieldu 4 už bude obsahovať celkom slušnú desiatku multiplayerových máp,sedem herných módov a aj singleplayer,od ktorého však nikto nič nečaká,pretože Battlefield je synonymum slova mulťák.Poďme ku herným módom.Budú klasické Battlefieldovské plus 2 nové.Prvý nový mód bude niesť názov Obliteration a bude zasadený na stredné mapy,kde sa na náhodnú lokáciu zhruba v strede mapy objaví bomba.Dva týmy ktoré budú proti sebe sa budú snažiť,aby bomba nebuchla na jeho území.Na koho území bomba buchne,ten prehral.Druhou novinkou je mód Defuse ktorý bude zameraný len na bitky pešiakov v stiesnených priestoroch a bez možnosti respawnu.Bližšieho predstavenia tohoto módu sa od EA ešte len dočkáme.Na vlastnú kožu si to budeme môcť zažiť už 1.októbra tohoto roku.Video nižšie je ukážka z módu Obliteration!

 

S grafikou Watch Dogs pomôže NVIDIA

Chystaná open-world akcia Watch Dogs, s ktorou vývojom aktuálne finišuje Ubisoft, bude na PC tažiť zo spolupráce tohoto francúzskeho gigantu s technologickou spoločnosťou Nvidia. Na počítačoch tak môžeme očakávať rôzné špeciálne grafické efekty a iné prvky, čo však Nvidia v príspevku na svojom blogu neodhalila.

Watch Dogs sa tak zaradí k Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist a Assassin's Creed IV: Black Flag, na ktorých PC verziách Ubisoft taktiež spolupracuje s Nvidiou. Prvý zmienený titul využije TXAA, HBAO+ a a plnú podporu Nvidia SLI, takže môžeme očakávať, že podobne ošetrené budú aj ostávajúce hry. Teraz už sa môžete pozrieť na krátke zábery z akcie Watch Dogs, ktoré sa na PC a konzolách tejto generácie dočkáme v druhej polovici októbra.

 

Nový ovládač XBOX One

Ako vypadá konečná podoba ovládača pre Xbox One, na to sa môžete pozrieť v následujúcom videu.

 

CryEngine opúšťa svoje klasické číslovanie

Crytek vydal ďaľšiu verziu svojho výkonného enginu a spolu s ňou opustil tradičné číslovanie, takže sa nová generácia nevolá CryEngine 4, ako by sme očakávali, ale obyčajne CryEngine. „Čísla už nebudeme používať, lepšie to reflektuje fakt, že CryEngine neustále dostáva updaty a upgrady,” vysvetlila spoločnosť, prečo zmenila zabehnuté číslovanie. Po novom tak bude jediný CryEngine, ktorý bude Crytek neustále vylepšovať a podporovať.

„Od spustenia CryEnginu 3 v roku 2009 sme engine veľakrát zásadne zmenili novými prvkami, takže to už vôbec nie je tá istá technológia,” prehlásil Carl Jones, jeden z manažérov Cryteku. „Prepracovali sme systém osvetlenia, vypracovali vykreslovanie a animácie postáv do filmovej kvality, výrazne zrýchlili a zeefektivnili sandboxový editor a premenili rendering vďaka tesalácie, presnejšiemu mapovaniu pixelov a fyzickému vykreslovaniu.”

CryEngine tak teraz bude vyhovovať PC, next-gen konzolám a uchová si podporu aj pre konzole stávajúcej generácie. Čo všetko technológia zvládne, si môžete pozrieť v technologickom demu, ktoré nájdete pod týmto odstavcom. Zároveň sa tiež teším na hru Ryse: Son of Rome, ktorá by sa v októbri na Xboxu One mala stať demonštráciou toho, čo nová generácia konzolí zvládne. Veď ju s využitím CryEngine vyrába sám Crytek.

 

Ďaľšie informácie z Gamescomu napíšem zajtra v part 3...

Text: Roman "RoMaNdO" Kraus

Zdroj: Hrej.cz

          NVIDIA

          tlačová správa Cryteku